WAA Akan Memperingati Ulang Tahun Yang Ke-II

nilah Kota Skagen, Denmark salah satu kota yang paling ramai di kunjungi turis ketika musim panas [Foto Jufri/Waa].


WAA Kamis 12/11/2009, Press Release

Assalamualikum WrWb

Keuhadapan saudara semua,
Tolong di sampaikan juga kepada saudara yang lainnya semoga dapat bersama

Pada hari selasa 17 November 2009, kita akan memperingati ulang tahun WAA yang ke II, dan di harap semua aktivis WAA untuk berkumpul pada hari itu, memperkukuh silaturrahmi, dan bekerja terus untuk Aceh.

Adapun tema peringatan WAA pada kali ini adalah “Djak Tameuwa WAA Keu-Atjèh”. Dalam acara itu di negara Denmark, kita akan berkumpul ke Skagen, Nordjylland, pada hari sabtu 21 novomber 2009, dengan alamat, Godthaab, Skagevej 159, 9990 Skagen, Nordjylland, Denmark.

Di mulai sejak pagi hingga petang (selesai), kenapa kita tidak menentukan jam kusus, karena ini adalah acara yang sangat terbuka, sesuai dengan misi WAA, yaitu “Peningkatan silaturrahmi dan juga kerjasama rakyat Aceh di seluruh dunia untuk kepentingan Rakyat Aceh”.

Pada hari itu kita akan menyelesaikan rapat tahunan WAA yang ke II yang di mulai pada jam 13.00 hingga jam 16.00.

Groep Putroe Aceh di Denmark akan mempersiapkan beberapa tarian juga untuk hari itu.

Tgk.Razali Yusuf dan M.Yani Zul bertanggung jawab sebagai Kordinator pelaksanaan ”Peringatan ulang tahun WAA yang ke II di Denmark”.

Untuk perwakilan WAA di Negara lain,
Untuk perwakilan WAA di Negara lain di ingatkan juga untuk mengadakan acara-acara apa saja yang berhubungan dengan silaturrahmi Bangsa Aceh, sehingga Bangsa Aceh tidak akan hilang di atas muka bumi.

Untuk di Aceh,
WAA akan bagikan hadiah kepada pemenang sayembara menulis yang di adakan oleh WAA, pada hari selasa 17 november 2009 ”Bersamaan dua tahun WAA”. Di kantor Partai Aceh (PA) Pusat.

Kepada semua aktivis WAA
Bersaman dua tahun WAA, kita tetap meneruskan tradisi seperti tahun yang sebelumnya. Semua aktivis WAA dan Bangsa Aceh di ajak untuk menulis apa saja yang ada dalam pikirannya untuk pemajuan Aceh dan pemajuan WAA.

Panjang tulisan tidak terbatas dan jangan lupa mengirim gambar penulis.

Tulisan saudara semua, mohon di kirim ke WAA ” atjehwaa@gmail.com ” selambat-lambatnya hari minggu 15 november 2009, agar pada hari peringatan ulang tahun WAA kita bisa mempublikasi di website nya WAA.

Pada tahun ke II ini, kita punya rencana untuk mengirim bantuan seadanya ke Aceh, rencana itu dengan cara membeli kain sarung dan menyumbangkan kepada orang yang kurang mampu.

Bagi yang berniat untuk membantu menyumbang kepada WAA dapat kiranya disalurkan melalui Bank, Danske Bank Danmark, Reg.nr : 1551, Konto atawa Akaun Bank : 10401062, IBAN : DK 67 3000 0010 4010 62, SWIFT-BIC: DABADKKK.

Demikian,
Terimaksih

Kamis 12 November 2009
Fjerritslev , Denmark

Tarmizi Age/Mukarram
World Achehnese Association (WAA)
Ban sigom donja keu Aceh!

********************************

WAA Akan Peuingat Ulang Thôn Njang keu II

Assalamualikum WrWb

Ukeu rakan-rakan dan Syedara ban-bandum
Neu tuloëng peuthé tjit bak rakan-rakan njang laén

Neulangkah Bandum

Bak uroë beuleuën, selasa 17 November 2009, geutanjoë akan ta peu ingat uroë ulang thôn WAA njang keu II, dan taharap saban-saban bandum rakan lam WAA beu neu meusahoë nibak uroënjan, neupeukoëng silaturrahmi, dan neu tamah keuridja-keuridja keu Aceh.

Keu tema peuingat ulang thön WAA nibak geu njöe nakeuh “Djak Tameuwa WAA Keu-Atjèh”.

Lam rangka njan untuk di Headquarter Denmark, geutanjoë akan tameusahoë u Skagen, Nordjylland, nibak uroë beuleuën, Sabtu 21 november 2009, ngon alamat di mijueb njoë: Gogthaab, Skagevej 159, 9990 Skagen, Nordjylland, Denmark.

Mulai beungôëh hingga an seupoët (seuleusoë), Pakoën hana ta peuteuntéë djeum kusuh, kareuna njoë nakeuëh atjara njang teubuka that, seusuai deungon salah saboëh tudjuan WAA, nakeuh

Indahnya pemandangan di salah satu tempat di Skagen yang dikenal sebagai kota turis di Denmark, kamis 12 november 2009 [Foto Yani/WAA].
”Peuköng silaturrahmi dan kerija saban Bangsa Aceh Ban Sigom Donja keu kepëntingan ureng Aceh”.

Nibak uroënjan geutanjoë akan ta peuseuleusoë rapat thôn WAA njang keu II. Rapat tamulai bak djeum pôh 13.00 hingga pôh 16.00.

Groep Putroë Aceh di Denmark akan geupeusiap padum-padum boëh tarian tjit nibak uroënjan.

Tgk.Razali Yusuf dan M.Yani Zul bertanggung jawab sebagoe Kordinator pejakbuet ”Peuingat ulang thön WAA njang ke II di Denmark”.

Untuk Perwakilan WAA di Nanggroë Laen
Untuk di Nanggroë-nanggroë laén, teuharap beu neupeuna tjit atjara-atjara peumantôëng njang meuhubôngan ngon silaturrahmi bansa Atjeh, seuhingga geutanjoë Atjeh han gadoëh di ateuh rung donja.

Untuk di Aceh
WAA akan geudjoëk hadiah keu peumeunang sajembara tuemuléh njang geupeugoët uléh WAA, nibak uroë selasa 17 November 2009 “meusiguoë ngon dua thôn WAA” dengan tempatjieh di kantoe Perté Aceh (PA) Pusat.

Keubandum Aktivis WAA
Seumpeuna dua thôn WAA, geutanjoë teutap geutanjoe peujak tradisi geutanjoe lagé thôn njang awai tjit.

Geutanjoë bandum aktivis WAA dan bansa Atjeh beu ta tuléh peu mantoëng njang na lampikeran teuëh untuk peumadjue Atjeh dan peumadjue WAA.

Panjang tulesan hana bataih dan bektuwoë neukirem gamba peunuléh.

Tulesan droëneuhnjan neu kirem keu WAA ” atjehwaa@gmail.com ”seuteulat-teulat djieh uroë Minggu 15 November 2009, supaja bak uroë peu ingat ulang thôn geutanjoë djeuët ta lhat bak website droeteuh.

Nibak thôn keu II njoë, geutanjoë ta rentjana untuk ta kirém batjuët bantuan u Atjeh, rentjana djieh ngon tjara tabloë idja krôëng dan ta sumbang keu ureuëng njang hana mampue.

Mudah-mudahan rakan-rakan Atjeh Ban Sigom Donja djeuët neubantu ubéna kemudahan.

Bagi njang na niet untuk bantue beulandja keu WAA, djeut tjit neu bantu melalui Bank: Danske Bank Danmark, Reg.nr : 1551, Konto atawa Akaun Bank : 10401062, IBAN : DK 67 3000 0010 4010 62, SWIFT-BIC: DABADKKK.

Lagénjan,
Teurimëng geunaséh.

Haméh 12 November 2009
Fjerritslev , Denmark

Team World Achehnese Association (WAA)
Ban sigom donja keu Aceh!
Previous Post Next Post